Najpopularniejsze kupony rabatowe i zniżki dla Biuro
Najlepsze produkty do biura
Mówiąc o biurze, myślimy najczęściej o pomieszczeniu, gdzie pracownicy zamknięci w swoich boksach wykonują pracę na komputerach pod czujnym okiem szefa, który spogląda na nich ze swojego gabinetu. W tym kontekście na pierwszy plan wysuwa się to, że biuro jak marzenie powinno być zaopatrzone we właściwy sprzęt. Niektórzy młodzi przedsiębiorcy zakładają, że powinien być to sprzęt najwyższej klasy, tylko on bowiem zagwarantuje im płynność pracy i brak awarii, nie jest to jednak konieczne. Nie powinniśmy zapominać również o tym, że nawet właściciel firmy stawiającej pierwsze kroki na rynku ma prawo do wygody, której nie powstydziłby się nawet biznesmen z dużym stażem. Nie zaszkodzi więc, jeśli zainwestuje się w wygodny fotel, skoro bowiem w biurze będziemy przebywać przez długie godziny, troska o własny kręgosłup nie jest już żadnym luksusem.
Od biurka do biurowca
Pierwsze biura, jakie znamy, zaczęły powstawać wraz z popularyzacją maszyn do pisania. Zaś sama czynność polegająca na zapisywaniu dyktowanych wiadomości była już w starożytności, gdy pierwsi pisarze zapisywali informacje od władców, mędrców czy duchownych. W raz z rozwojem pisma, jak i opanowanie produkcji papieru, sprawiło że wielu mnichów w średniowieczu trudniło się przepisywaniem ksiąg. Potrzebne im było do tego drewniane biurko oraz przybory, jak papier, tusz czy gęsie pióro. Wraz z rosnącą liczbą przepisywanych ksiąg i zapisywaniu słowa mówionego, powstawały też pierwsze sklepy zajmujące się sprzedażą ówczesnych materiałów biurowych. Jednak dopiero wynalezienie i rozpowszechnienie druku przez Gutenberga ruszyło maszynę artykułów biurowych. Z biegiem lat, gdy maszyny drukarskie stale się zmniejszały, a nadchodząca rewolucja przemysłowa zainicjowała powstawanie wielkich przedsiębiorstw, rozpoczął się czas planowania produkcji, księgowości, analityki i innych dziedzin ekonomicznych, które przetwarzały wiele danych. Dało to początek pracy biurowej, gdzie prym wiedli bankowcy i maklerzy, zaś pod koniec XIX wieku powstały biura, które nie znajdowały się w osobnych pomieszczeniach, lecz w jednym dużym, gdzie wielu pracowników pracowało jednocześnie na maszynach do pisania, korzystając jednocześnie z telefonu. Z biegiem lat maszyny stały się mniejsze i szybsze, aż wyparły je komputery. Teraz nikt nie wyobraża sobie pracy w biurze bez podstawowych narzędzi.
Open space i nie tylko
Jak wybrać odpowiednie artykuły biurowe dla firmy? Sklepy i hurtownie oferują bardzo szeroki asortyment tego typu produktów. Na klientów czekają tablice suchościeralne z mazakami, długopisy i zakreślacze, papier i tonery, akcesoria piśmiennicze, komputery i drukarki, a także meble biurowe. W ten sposób można szybko znaleźć wszystkie potrzebne produkty do prowadzenia biura w jednym miejscu. Oprócz podstawowych produktów sklepy takie, jak Ofix czy eOffice Media oferują także produkty do kuchni i łazienki, by całkowicie zaspokoić oczekiwania klientów. Bez różnicy, czy to nowoczesny biurowiec czy też mieszkanie przebudowane na prywatny gabinet. W sklepach tych czeka wszystko, by prowadzić nowoczesne biuro.
Oszczędzaj na zakupach
W pracy spędza się 8-12 godzin dziennie, dlatego ważne jest by miejsce to było należycie wyposażone i by przedmioty w nim zgromadzone były nie tylko funkcjonalne, ale także i bezpieczne. Aby oszczędzić na zakupach, można zamienić produkt na tańszy zamiennik lub kupić opakowanie zbiorcze. W sklepach można znaleźć dział wyprzedaży, gdzie część produktów można nabyć nawet z 60% zniżką. Jednocześnie promowane są wybrane grupy lub marki, które w danym momencie mają obniżoną cenę. Po zapisaniu się do newslettera lub po polubieniu strony w mediach społecznościowych, można liczyć na dodatkowy rabat kwotowy. Istnieje także możliwość darmowej wysyłki po przekroczeniu wybranego progu wartości zamówienia. Klienci, którzy chcą naprawdę sporo zaoszczędzi, powinni skorzystać z kodów rabatowych, by uzyskać dodatkowy rabat. Wystarczy znaleźć sklepu Ofix lub DlaBiura24.pl, by stale mieć dostęp do najnowszych promocji w danym sklepie.