Kupony rabatowe ClickMeeting i promocje

Wszystkie kupony rabatowe i zniżki na marca 2024. Aktualne i sprawdzone.

z oceny
10 %
10% rabatu na wszystko w ClickMeeting
  • Nowy klient:
  • Stały klient:
  • Minimalna wartość zamówienia: 0 zł
20% rabatu przy zakupie rocznej subskrypcji w ClickMeeting
  • Nowy klient:
  • Stały klient:
  • Minimalna wartość zamówienia: 0 zł
Miesięczna subskrypcja w cenie 85 zł w ClickMeeting
  • Nowy klient:
  • Stały klient:
  • Minimalna wartość zamówienia: 0 zł
Aktualna oferta w ClickMeeting
  • Nowy klient:
  • Stały klient:
  • Minimalna wartość zamówienia: 0 zł
Wygasłe kupony
Proszę zaczekać
15 %
15% rabatu na wszystko w ClickMeeting
  • Nowy klient:
  • Stały klient:
  • Minimalna wartość zamówienia: 0 zł
15 %
15% rabatu na abonament miesięczny w ClickMeeting
  • Nowy klient:
  • Stały klient:
  • Minimalna wartość zamówienia: 0 zł
10 %
10% rabatu na wszystko w ClickMeeting
  • Nowy klient:
  • Stały klient:
  • Minimalna wartość zamówienia: 0 zł
Zarejestruj się do newslettera i bądź na bieżąco!
  • Nieudostępnianie osobom trzecim
  • Wyrejestrowanie możliwe w każdej chwili
  • Bezpłatnie i niezobowiąząco

ClickMeeting to profesjonalne spotkania biznesowe w sieci

Twórcy ClickMeeting postarali się o to, aby każdy użytkownik systemu miał dostęp do szeregu jego przydatnych funkcji. Dzięki możliwości zaplanowania konferencji z udziałem wielu użytkowników, możemy wspólnie z innymi opracowywać szczegóły projektu, nad którym pracujemy. Narzędzie staje się szczególnie przydatne wtedy, gdy współpracujemy z kilkoma osobami na zasadzie freelancingu. Przy pomocy systemu i dostępnych w nim narzędzi w łatwy sposób zaplanujemy i przygotujemy się do spotkania. Koszt użytkowania systemu nie jest duży, a jego możliwości są ogromne.

Wirtualna przestrzeń początkiem nowego sposobu na spotkania biznesowe

ClickMeeting to odpowiedź na potrzebę sprawnego zarządzania zespołem pracowników, którego członkowie znajdują się w różnych częściach kraju, a nawet świata. Twórcą systemu ClickMeeting jest Szymon Grabowski – właściciel firmy Implix, której siedziba mieści się w Gdańsku. Implix powstało w 1999 roku. Po dwunastu latach działalności Implix rozszerzyło zasięg działania na inne kraje, między innymi USA i Kanadę. Szymon Grabowski jest nie tylko twórcą i pomysłodawcą systemu ClickMeeting, ale także właścicielem kilku firm z branży e-biznesu. Doświadczenie i potrzeba udoskonalania procesów biznesowych w małych i średnich przedsiębiorstwach zaowocowały stworzeniem przejrzystego systemu ClickMeeting, z którego możemy korzystać już dziś.

Szerokie spektrum funkcjonalności systemu ClickMeeting

Używając ClickMeeting mamy dostęp do wielu możliwości. Korzystanie z systemu jest intuicyjne, a jego funkcjonalności bardzo liczne:

  • planowanie spotkań,
  • zaaranżowanie wirtualnej sali konferencyjnej,
  • prowadzenie szkoleń,
  • współpraca w zakresie projektów,
  • interaktywna tablica umożliwiająca rysowanie schematów,
  • udostępnianie dokumentów czy widoku pulpitu,
  • prezentowanie wyników i dyskusja.

Intuicyjny interfejs ClickMeeting pozwala na błyskawiczne zaplanowanie działań w systemie i dostosowanie wszystkich parametrów do naszych potrzeb. W zależności od wielkości naszej firmy i zakresu użytkowania aplikacji, mamy możliwość wykupienia abonamentu w zróżnicowanych cenach.

Dostęp do usług zakupionych w ClickMeeting

Ze względu na specyfikę oferowanych przez ClickMeeting usług są one dostępne bezpośrednio po opłaceniu. Można je nabywać opłacając abonament miesięczny lub z góry za cały rok.

Możliwość opłacenia dostępnych usług

Za usługi podstawowe oraz dodatkowe klienci mogą zapłacić kartą kredytową. W przypadku płatności w ramach abonamentu miesięcznego płatność jest pobierana przez serwis bezpośrednio z karty klienta bez konieczności jego informowania. Wszystkie nadpłaty traktowane są jako wpłata na przyszłe usługi nabywane w serwisie przez klientów.

Odstąpienie od zawartej umowy

Klient nie może rozwiązać umowy, którą zawarł z serwisem (umowa zawierana jest na rok). W przypadku rozwiązania umowy klient będzie obciążony wszystkimi płatnościami, wynikającymi z umowy, w wysokości równej opłacie do końca trwania umowy. Klient może jednak zawiesić konto na 90 dni, przy czym jeśli klient nie dokona samodzielnie jego aktywacji we wskazanym czasie serwis aktywuje takie konto pobierając opłatę za kolejny okres rozliczeniowy.

Kontakt z obsługą serwisu

Serwis ClickMeeting udostępnia różne formy kontaktu w zależności od rodzaju zapytania.
Klienci, którzy chcą nabyć usługi oferowane w serwisie, powinni się kontaktować:

  • telefonicznie - numer: +58 735 65 45 jest dostępny w dni robocze w godzinach od 9:00 do 17:00,
  • wypełniając formularz kontaktu.

Klienci, którzy potrzebują pomocy technicznej, mogą korzystać z:

  • czatu online, który również jest dostępny od 9:00 do 17:00 w dni robocze,
  • kontaktu mailowego pisząc na adres: support@clickmeeting.com.

Z kuponem rabatowym ClickMeeting doskonałe wideokonferencje zorganizujemy taniej

  1. Wybierz ze strony Moje Kupony kupon rabatowy ClickMeeting. Przeczytaj uważnie jego opis, w którym znajdują się warunki wykorzystania kuponu.

  2. Kliknij w ten kupon.

  3. Moje Kupony przekierują cię wtedy na stronę z ofertą promocyjną ClickMeeting, a w okienku „Twój kupon rabatowy” zobaczysz kod kuponu rabatowego ClickMeeting.

  4. Skopiuj ten kod lub zapisz go sobie.

  5. Na stronie z promocją zobaczysz okienko przeznaczone na wprowadzenie kodu promocyjnego. Wpisz w nie skopiowany wcześniej kod kuponu, po czym kliknij przycisk „Idź”.

  6. System sprawdzi poprawność wpisanego kodu i jeśli wszystko się zgadza, pojawi się informacja o uwzględnieniu rabatu.

  7. Teraz możesz przejść na stronę główną ClickMeeting i dokonać zakupu wybranego pakietu. Twój rabat zostanie automatycznie uwzględniony podczas składania zamówienia.

Miejsce na kupon rabatowy - zrzut ekranu ze strony z ofertą promocyjną.

Stosujemy pliki cookies, abyś mógł cieszyć się najlepszym serwisem. Dowiedz się więcej